רכזות צוות במרכז

רכזות צוות במרכז לובאס ישראל

רכזות הצוות במרכז לובאס ישראל מנהלות את הטיפול ההתנהגותי בפועל. אלה הן תרפיסטיות התנהגותיות או מטפלות התנהגותיות בעלות ניסיון של מספר שנים בטיפול ובשילוב ילדים. גם בעבודתן כרכזות צוות הן משמשות בין היתר כתרפיסטיות – מטפלות, ולעתים גם כמשלבות של הילדים במסגרות חינוך רגילות. הן מחזיקות לפחות בתואר ראשון, ורובן בוגרות לימודי ניתוח התנהגות או סטודנטיות בתחום. במסגרת תפקידן הן מדריכות את התרפיסטיות האחרות, ומקשרות בין כל גורמי הטיפול: ההורים, מנחת תוכנית הטיפול והתרפיסטיות האחרות. רכזות הצוות גם מרכזות את איסוף הנתונים לכדי סיכום תמונת המצב של הילד בנקודת זמן בה מתכנסים לישיבת צוות או להנחיית התוכנית על ידי המנחה, ומסכמות את עיקרי ההנחיה. הרכזות גם אחראיות ל הכנת ותיפעול אביזרי הטיפול, וטפסי איסוף הנתונים לגבי הלמידה של הילד. רכזות הצוותים נפגשות לפחות אחת לחודש באופן פרטני וקבוצתי עם מנחות תוכניות הטיפול לדיונים בנושאים העולים במסגרת העבודה השוטפת עם הילדים ולהעשרה מקצועית.

להלן רכזות הצוותים העובדות במסגרת מרכז לובאס ישראל בימים אלה: a18

נטלי גנטצובה

בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה, מאוניברסיטת קייב באוקראינה, ולימודי ניתוח התנהגות בבית ברל. בעלת ניסיון בטיפול בילדים על הספקטרום האוטיסטי משנת 2013, בשילוב ילדים על הספקטרום האוטיסטי ולקויות אחרות משנת 2017, בריכוז צוותים משנת 2018, ובהנחיית תוכניות טיפול משנת 2019.

יעל שטרנברג

בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה וחינוך מיוחד מאוניברסיטת חיפה, תואר שני בייעוץ חינוכי עם התמחות בילדים עם צרכים מיוחדים מאוניברסיטת תל אביב, ולימודי ניתוח התנהגות בסמינר הקיבוצים. בעלת ניסיון בטיפול ובשילוב של ילדים על הספקטרום האוטיסטי משנת 2014, ובריכוז צוותים משנת 2016. בעלת ניסיון כמנחה וכרכזת של קבוצות חברתיות לילדים עם ASD. מנתחת התנהגות בגן תקשורת מ- 2018.

מאור עזאני

בוגרת תואר ראשון בחינוך מיוחד ממכללת לוינסקי, ולימודי ניתוח התנהגות באוניברסיטת תל אביב. בעלת ניסיון בטיפול ובשילוב של ילדים על הספקטרום האוטיסטי משנת 2013. בעלת ניסיון בריכוז צוותים משנת 2017. בעלת ניסיון בניתוח התנהגות בגן תקשורת משנת 2017.

נעמה לוי

בוגרת תואר ראשון בחינוך מיוחד ורגיל לגיל הרך במכללת לוינסקי, ולימודי ניתוח התנהגות בבית ברל. בעלת ניסיון בטיפול ובשילוב של ילדים על הספקטרום האוטיסטי משנת 2010. בעלת ניסיון במשרד החינוך כמדריכת שילוב משנת 2015, וכגננת בגן תקשורת משנת 2016. בעלת ניסיון בריכוז צוותים משנת 2019.

שרון גפר דוד

בוגרת תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מהאוניברסיטה העברית, תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, ולימודי ניתוח התנהגות בסמינר הקיבוצים. בעלת היכרות וניסיון עם ילדים על הספקטרום האוטיסטי משנת 2012, ועם טיפולים בגישת ניתוח התנהגות משנת 2013. בעלת ניסיון בהדרכות הורים וליווי משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים משנת 2015. בעלת ניסיון בטיפול והנחיית תוכניות התנהגותיות ביתיות, תוכניות בבית ספר והנחיית קבוצות מיומנויות חברתיות משנת 2018.

לירון אבידן

בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה מאוניברסיטת בר אילן, ולימודי ניתוח התנהגות באוניברסיטת תל אביב. בעלת ניסיון בטיפול ובשילוב של ילדים על הספקטרום האוטיסטי משנת 2015. בעלת ניסיון בריכוז צוותים משנת 2017. בעלת ניסיון בניתוח התנהגות בגן תקשורת משנת 2019.

ריבי שוחט

בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מהמכללה האקדמית תל אביב יפו, ולימודי ניתוח התנהגות במכללת בית ברל. בעלת ניסיון בטיפול ובשילוב של ילדים על הספקטרום האוטיסטי משנת 2015. בעלת ניסיון בריכוז צוותים משנת 2017.

ירדן חיות

בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ממכללת תל חי, ולימודי ניתוח התנהגות בבית ברל. בעלת ניסיון בטיפול ובשילוב של ילדים על הספקטרום האוטיסטי ולקויות אחרות משנת 2016. בעלת ניסיון בריכוז צוותים משנת 2017.

דורית כהן

בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר שני בתרפיה באומנויות מסמינר הקיבוצים. בעלת ניסיון בטיפול ובשילוב של ילדים על הספקטרום האוטיסטי משנת 2016. בעלת ניסיון בריכוז צוותים משנת 2017.

טלי קבביאן

בוגרת תואר ראשון בייעוץ חינוכי וחינוך מיוחד מאוניברסיטת תל אביב, לימודי ניתוח התנהגות באוניברסיטת תל אביב, וליווי התפתחותי לתינוקות עד גיל שנתיים. בעלת ניסיון בטיפול ובשילוב של ילדים צעירים על הספקטרום האוטיסטי משנת 2017. בעלת ניסיון בריכוז צוותים משנת 2019. בעלת ניסיון בניתוח התנהגות בגן תקשורת משנת 2019.

עדי פסטרנק

בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון עם תעודת הוראה בחינוך מיוחד, וסטודנטית ללימודי ניתוח התנהגות בבית ברל. בעלת ניסיון בטיפול של בוגרים על הספקטרום האוטיסטי ולקויות אחרות משנת 2016. בעלת ניסיון בריכוז צוותים משנת 2018. בעלת ניסיון בטיפול ובשילוב של ילדים צעירים על הספקטרום האוטיסטי משנת 2019.

גל חווצקי

בוגרת תואר ראשון בחינוך מיוחד ממכללת תל חי, וסטודנטית ללימודי ניתוח התנהגות באוניברסיטת תל אביב. בעלת ניסיון בטיפול ובשילוב של ילדים על הספקטרום האוטיסטי משנת 2012. בעלת ניסיון בריכוז צוותים משנת 2018.