- לימוד גריבת גרביים ונעילת נעליים
- הגברת משימתיות
- לימוד התארגנות בוקר
- לימוד תגובת קשר עין
- לימוד צחצוח שיניים
- הפחתת אלימות כלפי ילדים של ילד בכיתה א’ באמצעות פסק זמן של הוצאה מהכיתה
- הפחתת אלימות של ילד עם אוטיזם כלפי ילדים ומבוגרים במסגרת שילוב בגן
- טיפול בהתנהגויות לא נאותות של ילד בכיתה א’ באמצעות פסק זמן של הוצאה מהכיתה
- לימוד דיבור דרך אימון ממוקד בחיקוי מילולי בילדה עם אוטיזם
- הפחתת התפרצויות אלימות אצל מתבגרת
- לימוד אופרנטים מילוליים בשפה דבורה דרך למידה מזדמנת
- הפחתה בשכיחות התנהגות גרייה עצמית בשתי טופוגרפיות שונות באמצעות הליך תרגול מותנה
- הפחתת התנהגויות אלימות אצל צעיר עם אוטיזם באמצעות חיזוק דיפרנציאלי להתנהגות בשיעור נמוך
- הגברת משחק משותף וקבלת רעיונות האחר בילד בכיתה א' באמצעות כלכלת אסימונים ואתליות קבוצתיות
- חבילת טיפול התנהגותי עבור הפחתת התפרצויות זעם אצל ילד עם אוטיזם
- ביצוע עצמאי של רצף פעולות בהתארגנות בוקר
- פיתוח מיומנות הדיבור אצל פעוט על הספקטרום האוטיסטי
- הפחתה בהתפרצויות אלימות בגן באמצעות חיזוקים דיפרנציאליים
- מחקר ההתערבות של מרכז לובאס ישראל.
- תהליך לימוד השימוש באינטונציות (הנגנות) דיבור שונות דרך חיקוי במטרה להפוך את הדיבור של ילדים עם אוטיזם לטבעי יותר.
- הרחבת רפרטואר התזונה באמצעות חשיפה מדורגת למאכלים חדשים אצל ילד עם אוטיזם.
- הפחתה בהתנהגויות גרייה עצמית אצל ילד עם אוטיזם באמצעות חיזוק דיפרנציאלי (DRO).
- שיפור בהגייה ובמובנות הדיבור דרך אימון ממוקד בחיקוי מילולי בילד עם אוטיזם.
- הגברת התנהגות מילולית של הבעת מחאה אצל ילד עם אוטיזם כהתנהגות חלופית לפגיעה עצמית (נשיכות) בזמני תסכול.
- שיפור היכולת למעברים בין פעילויות של ילד עם אוטיזם במסגרת שילוב בגן רגיל על ידי פיתוח מיומנויות של מהירות תגובה.
- הפחתה בהתנהגויות המחאה והאלימות דרך הסרת החיזוק השלילי בילדה עם אוטיזם.
- התערבות להפחתת אלימות של ילד עם אוטיזם כלפי ילדים בשילוב בגן רגיל.
- טיפול בהתפרצויות זעם דרך תיקון יתר קצר.
- הפחתה של התפרצויות זעם אלימות הכוללות פגיעה עצמית בילד עם אוטיזם.
- שימוש בטכניקת תיקון יתר המותאם למשימת הלימוד לצורך הפחתת גרייה קולית של ילד עם אוטיזם.
- הפחתה של התנהגויות גרייה עצמית בילד עם אוטיזם במסגרת חוג כדורסל
- הפחתת התנהגות של חטיפת מזון במסגרת ביה”ס באמצעות טיפול במקדימים ובתוצאות
- הפחתה של התנהגויות אובססיה אצל ילד עם אוטיזם בשילוב בכיתה
- הפחתת התנהגות של השתטחות במצבי דרישה לילד עם אוטיזם במסגרת שילוב בגן